Česky English

KALAS Sportswear představil nové logo

Firma KALAS Sportswear po 23 letech změnila identitu značky, nové logo a písmo. Při této příležitosti také vyměnila původní červenou barvu a představila nový slogan, který se objeví v našich budoucích kampaních.

Původní logo se objevilo na více než čtyřech milionech produktech a přestože bylo všemi velmi oblíbené, v moderní digitální éře nebylo ideální. „Naše nová identita poskytuje mnohem větší flexibilitu díky vertikální i horizontální verzi loga a nabízí více možností pro online i offline použití,“ vysvětlil výkonný ředitel společnosti KALAS Josef Filip a dodal: „Je to významný moment v historii naší značky, jelikož jsme doteď používali jedno a to samé logo. Po 23 letech jsme na něj všichni zvyklí a v naší firmě panuje pocit, jako bychom se loučili se starým dobrým kamarádem. Je to tedy opravdu veliká změna, ale máme z nového loga ohromnou radost a pevně věříme, že nás odliší od ostatních značek na trhu.“

Nový styl upevňuje pozici značky KALAS jakožto moderní funkční značky pro cyklistické oblečení, která klade důraz na kvalitu a inovace svých produktů. Původní logo Kalas bylo registrováno v květnu 1996 a je chráněno obchodní známkou ve více než 20 zemích světa. Od té doby se toto logo objevilo na více než 4 milionech výrobcích. I když bylo toto logo díky své autenticitě velice oblíbené, v moderní digitální době se stalo nepraktické. Chyběl jasně rozpoznatelný symbol a původní logo bylo špatně čitelné online, když bylo použito jako avatar nebo ikona.

Obchodní ředitel KALAS Jakub Věncek si přál, aby vznikla moderní a všestranná identita, která odráží ambice značky KALAS. „Jedna věc, na kterou jsme se soustředili, byl vývoj osobitého symbolu, který by dobře fungoval jako ikona či avatar napříč sociálními sítěmi. Nový symbol „K“ je na první pohled velice odlišný a časem bude snadno rozpoznatelný jako značka Kalas. Nové logo je ovšem jen jedna část našeho příběhu. Při tvorbě nového loga jsme také vybrali nový typ písma pro texty, které ladí s novým logem a typ písma pro nadpisy, který je velice unikátní. Tradiční červená byla upravena na více zářivou červeno-oranžovou barvu.”

Nový slogan „Ride on. Stand out.“ (Jeď dál. Buď originální.) komunikuje pozici značky KALAS jako technicky zaměřené značky cílené na profesionální a amatérské cyklisty, zároveň však také jako značku, která se specializuje na výrobu cyklistického oblečení s vlastním designem. Společnost KALAS dává týmům, klubům, firmám i jednotlivcům šanci dát své fantazii volný průběh a ztělesnit své nadšení do vlastního unikátního designu skrze profesionální a kvalitní výrobky vyzkoušené a testované světovými cyklistickými šampióny.


< Zpět

Jednou větou

06.11.2019 - V propozicích na závody 17.11. v Lounech došlo ke změnám. Jelikož ČP Masters se letos neuskuteční, samostatné závody Masters kategorií se neuskuteční. Všichni účastníci ale mohou využít nabídky a startovat ve veřejných závodech žen a juniorek, či veřejném závodě můžu.

27.09.2019 - Dnes UCI rozhodla, že MS 2023 bude v Hoogerheide (Nizozemí). MS 2020 je v Dübendorfu (Švýcarsko), 2021 v Oostende (Belgie) a 2022 ve Fayetteville (USA, Arkansas). Na 2024 si podal kandidaturu Tábor.

09.04.2019 - O víkendu proběhlo Mistrovství JčSC v silniční cyklistice 2019 v rámci závodů v Soběslavi, výsledky jsou zde.

01.02.2019 - Řídící výbor UCI dnes na MS v Dánsku rozhodl m.j. i o kalendáři Světového poháru 2019/20. Jeho součástí bude opět Tábor - v sobotu 16. listopadu. Více zde.


Počasí

Předpověď počasí

close
detail